Hey ho, lets go!

En dag till på jobbet. Inte det riktiga där jag ska börja utan på pappas jobb så länge. Jag måste ju få in pengar.. I fredags kom jag hem från stugan och det är tråkigt faktiskt. Jag har haft så mysigt där. Tillbaka till den tråkiga verkligheten! Just ja. Jag, pappa och Kim stod och snackade lite på jobbet så lyssnade jag på Håkan Hellström då tog Kim upp den gången när Håkan var på jobbet och åt så skulle pappa vara snäll och fixa en autograf till mig och vet du hur han säger det då? "är det du som är Håkan?" Haha jag höll på att skratta ihjäl mig. Nu måste jag dra till jobbet!

/Linda

En studentbild jag hittade på mobilen.

Världens största maskrosblad.





Kollade lite i en tidning och hittade dom här snygga kläderna på Kate Moss! Så snygg t-shirt med Led Zeppelin på.



Kommentarer
Postat av: Eija

Kate moss är snygg! Vilka mysiga bilder du har lagt in :)

2009-08-09 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0