I taken lyser stjärnorna.

Först har jag jobbat hela dagen. Sju slutade jag och efter ett har jag bara tagit det lungt. Är inte på topp humör i dag som jag brukar vara. Kollade på filmen i taket lyser stjärnorna och det var en jätte bra film tycker jag som verkligen berör. Jag stor grät måste jag erkänna. Har aldrig gråtit så mycket för en film. Mest tänkte jag på mamma. Att jag aldrig vill vara utan henne. Sen snurrar det bara massa tankar i mitt huvud just nu. Usch vilken jobbig dag. Väldigt känslosam har den varit. Nu ska jag försöka sova i alla fall. I morgon blir det party, party med mina härliga vänner. Det ser jag fram emot.

/Linda



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja jag var där. ;) Jo, väldigt mycket folk var det, speciellt turister! :O Jotack, jag har det bra. (: Håller på att pyssla med mitt rum osv. Ska måla om det och fixa och dona. (; Du själv då? :D

2009-08-15 @ 13:59:18
URL: http://fruitloops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0