Jag kan inte sova.

Då blir det att jag skriver lite till då. Jag älskar som alla vet att läsa Alex Schulmans blogg och nu skriver han en blogg om hur det är att vara pappa till sin dotter Charlie http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen?page=5&pageSize=10 om ni inte har något för er så kan ni kolla den om det intresserar er. Jätte kul att läsa. Vad tycker ni om Alex och Calle Schulman?

Jo sen är det ju så att jag är sjukligt intresserad av stjärntecken. Kollar och läser om det ungefär nästan varje dag. Jag är skorpion och har ascendent i tvilling. För er som inte vet så med en lättare förklaring kan man säga att det riktiga tecknet som skorpionen är ju jag mest men sen har man det där ascendent och där har ju jag tvillingen och det är hur andra ser på mig. Alltså utåt hur jag upplevs bland folk och så. Ganska viktigt om man nu är intresserad av varför man är si och så och ja det här med stjärntecken. Det räker kanske inte alltid att läsa om "skorpionen" eftersom allt inte stämmer då om jag läser om tvilingen så kanske alla bitar faller på plats. Man får tro vad man vill om det men kul är det. http://berglund.ceze.com/cgi-bin/astro/natal om du klickar på länken så kan du kolla vad du har för tecken i dig och så. Men du måste veta vilken tid du är född annars kan du inte få redan på vad du har i ascendent. Men man ska ta det här med en nypa salt också. Det gör jag.


Tvillingarna
är en människa som utvecklat den sociala biten till fulländning. Den sanna umgängestypen är talför och med lätthet både charmerar och konverserar med nästan vem som helst. Kan ibland verka lite ytlig och ofokuserad, om än intellektuell och smart, då personen snarare vet lite om det mesta än mycket om något.

Skorpionen har rykte om sig att vara det starkaste av alla personligheter i zodiaken - du ser så ut också!
Din skarpa och genomträngande blick får folk att undra om du försöker se ända in i själen på dem, du kan sluka  varje ord man säger till dig med passionerad koncentration och uppmärksamhet.
Du kan vara två kroppstyper: antingen senig,smal och aktiv eller tung och solid.Vilken typ du än är har du en intressant röst och kan ofta trollbinda din åhörare.
Du går med energiska steg och verkar målmedveten i allt du gör.
Skorpionen har en stark energikälla och behöver styras åt posetiva håll.
Man känner ofta igen dig på kläderna, den exotiska glödande looken passar dig,inte minst den riktigt djupa urringningen,särskilt i den där djupröda färgen du är så fötjust i.
Du betraktas ofta som det mest passionerade tecknet, du behöver göra av med all din medfödda energi.
Ofta använder du en stor del av den att behaga din partner.
Vad du än företar dig, så gör du det med passion som många avundas dig,
och du har alltid ett allvarligt uppsåt.Större delen av ditt självförtroende kommer av din välutvecklade intuition.
Skorpionen tycker om att gräva i livets mysterier,du är född till detektiv.
Det mesta av din oerhörda energi använder du till att nå dina mål,och du är expert på att fixa och göra affärer inom den högre intustri och finansvärlden - eller att sköta hemmet prickfritt.
En kraftfull och mycket intelligent person som behöver få utlopp för sin fysiska och kännslomässiga energi, annars drar du dig tillbaka och grubblar.
Du är lojal som vän, men svår att förstå sig på.

Så en blandning av det här är jag då om man ska gå efter det här med stjärntecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0