Okej jag ångrade mig.

Jag ska skriva lite mer.. Va bara lite arg. Men som ni alla vet har jag varit på den där undersökningen med min mage och det var för jävligt! Eija följde med mig som en räddare i nöden. Tur att hon finns. Men jag va där och höll på att svimma medans jag väntade för att jag va så nervös. Sen kom en sköterska och ropade in mig så fick jag lägga mig ned. Så kom det in två andra doktorer med. Så fick jag se den! Den där stora grejen dom skulle ned i magen med. Såg typ ut som en ficklampa. Jag som trodde det skulle va en plast sladd som var jätte tun men den va ju av järn. Så jag började faktiskt gråta men då gav dom mig en spruta så försvann jag.. det var lugnande. Men fan va ont det gjorde när dom skulle ned med den. Det värsta jag varit med om. Efter en tio minuter var det hela över och sköterskorna fick lyfta in mig till ett annat rum där jag fick vila och sen var det klart. Men allt såg bra ut i alla fall.

Sen hände en till grej som gjorde mig förbannad. Jag hade precis samma dag som jag skulle till doktorn kommit hem ifrån Karlstad med massa väskor så skulle jag ta bussen hem till mamma. Då fanns det hur mycket platser som helst för det var nästan tomt i bussen. Så jag satt mig längst fram med mina väskor. (Jag har gjort en beskrivning så man förstår mer) Och då kom en gammal gubbe in. Inte jätte gammal men ungefär 66 år.. Och skulle tränga sig in just på min plast med massa väskor. Varför? När hela bussen är tom. Och han gjorde inte det för att han va snuskig och ville ha närkontakt utan mer för att göra det bara för att jävlas. Så hela vägen hem till mamma satt jag inträngd i fönstret med fötterna på min väska. Det finns människor till allt. Ja så har jag varit och åkt lite på den nya skateboard parken som dom har byggt i Södertälje. Nu ska jag duscha.

/Linda

Åh! det syns ju inte vad jag har skrivit men försök se endå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Typiskt sura gubbar UUUUSCH! Hatar sånt! När ska vi hitta på nått då? Joel har också gjort en sån där undersökning. Han sa också att det var hemskt

2009-08-27 @ 22:10:26
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Emma

Men jag kan komma och kolla när du åker också! :D!

2009-08-28 @ 15:02:52
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0