2009, Emma och Lindas år!

Det var under det här året som jag och Emma blev bästa kompisar!. Och det var under det här året som Sara och jag hittade tillbaka till varandra. Och det var under det här året som jag började skata (på riktigt). Och det var under det här året som livet började för mig. Jag har levt ut mitt liv ett tag och tänker fortsätta med det ett tag till in i det nya året. Och mitt nyårslöfte får bli att sluta vara så konflikträdd och ha så kul som möjligt. Jag ska göra exakt det jag själv vill i livet. Sen ska jag lägga ned min själ på skateboard åkandet med. Så är det! Förresten så såg jag precis en väldigt äcklig film som heter The Ruins. Se den!

Nu ska jag lägga mig å se en film som heter Coraline. Och sen sova. Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0