Jag önskar..

Nu ligge jag i sängen och ska försöka sova lite. Idag är livet lite bättre för mig. Konstigt nog.. Hela veckan är planerad och det är superskönt. Imorgon ska jag jobba sen får jag se vad som händer. Hoppas det blir som jag vill. På Fredag ska jag kanske ha filmkväll med Marie och Monica men först ska jag upp till sthlm med mamma och Marcus, en mysig familjedag. På lördag blir det lite festande på stanleys men jag ska bara dricka en cider eller två eftersom jag har blivit duktigt nu. På söndag ska Sara sova hos mig och då ska vi äta massa godis och det längtar jag till! jag har inte ätit godis på tre dagar nu. Jag är så sugen på godis. Jag vill ha min favoritchoklad! marabou yoghurt raspberry är den godaste chokladen någonsin. Jag önskar en sak så mycket. Jag bara vill att det ska hända. Hoppas, hoppas, hoppas!


Du omger mig på alla sidor, jag är helt i din hand
.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska också köpa den chokladen, goaste!

Å du har börjat skriva blogg igen ser jag ;)

haha, keep going!

Jag skriver också.

vi ses om några dagar gummsi <3<3

Puss

2009-12-10 @ 12:05:53
URL: http://rocksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0