Nu då?

Vad dåligt! jag har ingen tur i livet. Vart finns min tur? Hoppas min lucky day kommer någon dag..  Men nu har jag hört ifrån Dennis igen och det är kul! Ska kanske följa med Digge, Robban och Appe på skate galan i stockholm imorgon. Tror det kommer bli väldigt kul om det blir av. Sen har jag fått lite bra råd av Emma med. Tur att hon finns. Vi ska vara vänner hela livet och gå runt med våra barnvagnar i framtiden. Våra barn ska leka tillsammans medans hon och jag äter sushi och kollar true blood. Perfekt liv. Men nu då? Medans jag väntar.. Jag känner att något får ta och hända nu. Något underbart.

När Du ligger vaken, och längtar efter kraft
Och den trygga famn som Du aldrig haft
Som ett hav som rullar in mot naken strand
Vill jag svalka av din heta hand

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det ska vi! Vi ska gå runt och köpa bäbiskläder och sånt när vi är gravida! Jag längtar faktiskt haha! <3

2009-12-11 @ 11:20:01
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Eija

2009-12-13 @ 13:39:31
URL: http://ellutoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0