Tillbaka igen.

Nu ska jag börja blogga igen.. Hittade en rolig och intressant sida om numerologi heter det. Man skriver in sitt namn eller datum så får man fram personlig analys och sen kan man även kolla hur man passar med sin kärlek och lite så. När jag skrev in mitt namn fick jag fram det här:

Siffran Tre:
Om du har vokaltal 3 så är det stor chans att du är riktig livsnjutare. Endast det bästa är gott nog åt dig och du söker alltid efter spänning. Din sociala förmåga gör sig bäst i de yrken där du får jobba med människor och där det händer mycket. Om detta saknas i ditt liv har du lätt för att bli uttråkad. Risken är du inte hittar din plats i yrkeslivet förrän sent i livet utan flackar mellan olika korta anställningar. Yrket är dock av underordnad betydelse för dig, det är din fritid och dina vänner som ligger dig varmast om hjärtat.

Treor är ofta mycket måna om sitt utseende, nästan så att det gränsar till fixering. Även om fåfängan kan hjälpa till i sökandet efter en partner kan det också leda till en perfektionistisk strävan som inte går att uppnå och som antagligen ger upphov till mer frustration än belåtenhet.


Och det stämmer sjukt bra in på mig så det nästan blir läskigt.

Sidan heter:http://www.ditthoroskop.nu/se/numerologi.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0