12.46

Har legat ute och solat ända sedan 09.00 imorse. Snart händer det tråkigaste som finns. Ska gå ned och tvätta sen måste jag städa. Mitt rum är så stökigt igen. Men jag kan skylla på att jag varit på semester så mycket. I helgen var jag i Falun. Annars brukar jag vara i Värmland ganska ofta. Det finns inte tid till att städa. Det bästa som händer i dag är att Eija och jag ska ses! Jag saknar Daniel ganska mycket. Det är ju sådär med kärlek.. På flera månader är det här det längsta vi varit ifrån varandra nu. Hela två veckor. Fast om man tänker på förr i tiden när killarna fick gå ut i krig i något år eller i alla fall några månader är det här ingen ting. Det kan vara bra att tänka på.

/Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0