Helt slut.

Vaknade vid nio och hälsa på morfar. När jag kom hem Kollade på Rachel Zoe.. Något nytt program som började på trean idag. Eller jag tror det var nytt.. Jag har inte så bra koll om man säger så. Men det är hon som har fått skit för att påverkar Nicole Richie att banta ned sig va? Sen kollade jag på det där programet med Paris Hilton, där hon ska välja en ny bästa kompis. Haha så patetiskt. Tjejer står och grinar och har sig. Smörar skiten av sig för henne? Men men dom väljer ju själva. Dom är kanske lika smarta som hon är.  Men så har min dag sett ut i alla fall. Föresten var det jätte kul! Jag kollade gamla foton hemma hos morfar på hans familj. Hans mamma och så.. Sen kollade jag bilder på mig när jag va liten. Så var det massa fina bilder på mamma och pappa när dom va unga. Sånt är så kul att titta på.

/Linda


Rachel har i alla fall väldigt snygg stil på klädet även fast hon kanske inte är den bästa.

Åh! om jag endå fick vara hennes vän...

Kommentarer
Postat av: Eija

Haha. Har kollat på Paris new BFF några gånger, det är underhållande..

2009-07-19 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0