Länge leve livet.

Min dag började med att jag träffade mamma på stan vid elva. Vi satte oss på sandys eller va det nu heter och åt mat. När jag satt där träffade jag på några klass kompisar i från min förra klass. Vi pratade om att fixa något i vinter för att hålla kontakten med alla. Efter det gick jag och mamma runt på stan ett tag och då kom jag på att jag ville köpa en skateboard. Har åkt lite gran men är inget proffs direkt. Men kul är det! Så det gjorde jag så nu alle sammans har jag en ljusblå skateboar. Och om några år när jag har tränat ett tag blir jag ett riktigt proffs! Vänta så ska ni få se.. Min lillebror kommer också bli det föresten. Han och jag. Senare på kvällen drog jag och pappa ut och sprang. Jag har gjort det nästan varje dag nu. Så ser min dag ut och nu ligger jag här i min säng och är jätte trött. Känns faktiskt som att jag håller på att bli sjuk också. Hoppas det inte är svininfluensan... 

/Linda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0