Med en bra film så ordnar sig allt.

Jag har kollat film efter film i några dagar nu.  Föresten så fick jag panik när jag vaknade (för er som följt min blogg i några dagar vet att jag bara legat i sängen och svarat på quiz hela dagarna). Har inte rört mig eller varit utanför dörren så jag gick en långpromenad, tog ungefär en timma så nu kan jag med gott samvete lägga mig i sängen och engagera mig i bloggen igen. Jo och det där med film tittandet.. hade tänkt dela med mig av några riktigt bra filmer. Men mest för att jag ska slippa ha massa lappar överallt med bra filmer så kan jag skriva ned alla här så jag kommer i håg dom. Jag kommer inte skriva ned dom i någon ordning..

No country for old men
Pojken i randig pyjamas
Changeling
The life before her eyes



Sen har jag så klart mina favoritfilmer

Almost Famous
Little miss sunshine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0