Mina dagar fortsätter..

Allt är ungefär precis som det var sedan i Lördags. Det händer inte någon ting alls. Har faktiskt inte lust att göra något. Sen hände en rolig grej igår som gjorde att jag nästan skrattade ihjäl mig. Jag låg och kollade på tv så kom canal + reklamen upp men någon mörkhyad tjej som jobbar för posten så tyckte jag att hon var lik Emma. Jag skrev det till henne på sms. Sen fick jag det roligaste svaret tillbaka som bara Emma kan skriva. Det stod "Men asså jag åker hem till er nu och visar att ni har fel! Haha dessutom säger du att jag är lik typ alla mörkhyade du ser haha." Men ärligt lite lika? Och Emma du är mycket snyggare än alla i hela världen!

/Linda


Här är den riktiga Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0