Onsdag sköna onsdag!

I dag vaknade jag pigg och glad tills jag tittade ut och såg att det inte var någon sol. Men i två veckor har det vait varm och skönt som bara den! Jag har fått jätte mycket färg eftersom jag legat i solen precis varja dag. Och eftersom jag har tur så har jag hittat ett jobb nu. Det är på en grekisk restaurang ungefär 5 minuter ifrån mig. Kan det bli bättre? Jag tycker livet är så härligt! Och jag älskar att det är sommar. En sak som gör mig ganska deprimerad är att jag missade peace and love. Hur kunde jag? Fan vad jag mår dåligt över det. Håkan Hellström spelade ju där och Anna Ternheim. Det är faktiskt några av mina favoriter i musikväg. Men hoppas dom två ska spela nästa år. Jag ska förköpa biljetter redan nu. Jag har dessutom letat och letat efter att få tag på en Håkan Hellström t-shirt. Om någon har tips på vart man kan hitta det så skriv! Snälla.

/Linda


Skönaste musiken som finns!

Håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0