Semester färdigt.

Nu är jag hemma igen på riktigt. Jag har haft en jätte mysig semester.. Någon gång nu i augusti kommer jag börja jobba igen. Det är ganska jobbigt men tanke på att jag har haft det ganska lungt i två månader nu. Men bra så klart med jobb. Vem skulle inte vara glad för det nu i krisen? Jag saknar min mamma och lillebror faktiskt, hoppas dom klarar sig där ute utan mig nu. För övrigt känns mitt liv inte så bra just nu. Det är saker som hänt som gör mig väldigt ledsen. Jag vill inte gå in mer närgående på det. Men det är väldigt allvarligt som vilken människa som helst skulle bli ledsen över. Mer vill jag inte skriva. Jag hoppas att allt blir bra. Någon gång i livet tycker jag att jag ska få tur. Om jag får önska mig en enda sak i livet så vill jag önska att det här kommer bli bra. Nu ska jag sova. Lägger upp bilderna i från min semester nu.

/Linda


Den här bilden har inte med semestern att göra men hittade den på kameran och ville lägga upp den endå för bilden är så fin på min Kisse.

Det var här vi bodde.



Världens bästa mamma.










Kommentarer
Postat av: Eija

Vad mysigt det såg ut att ni hade! Skönt och komma bort från allt ibland. Nästa vecka åker jag till göteborg, woho! ;p

Om du vill prata så finns jag här! :)

2009-08-01 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0