Tom tits..

Där var jag i dag hela dagen med mamma, Marcus, min kussin Sofia och mormor. Det var väldigt roligt. Fanns ganska mycket att göra också. Vi åkte någon carusel, ungefär som fritt fall sen kröp vi i en kloak liknande tunnel och gick i ett mörkt rum. Det var en rolig dag med min familj. Meningen var att jag och Eija skulle ses i dag men det blev försent. Tråkigt. Men vi ska ta och ses till veckan sen. Vänner är viktigare än något annat här i livet. Man kan aldrig ha för många heller.

Jag har varit med min familj ganska mycket under några veckor men det tycker jag kan vara bra för jag märker att min lillebror uppskattar det. Och för mig är familjen allt. Marcus är en väldigt rolig person att vara med och han betyder mycket för mig. Jag vill hitta på roliga saker med honom, han har ju sommarlov nu och då är han värd att ha kul. Jag vill vara en bra förebild eftersom vi bara har varandra. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i dag.

/Linda

Marcus, jag och Sofia.


Kommentarer
Postat av: Johanna (från klassen. :))

Hej Linda!

Vet inte hur jag hittade din blogg, men det gjorde jag iallafall. :P

Läste det där om att vänner sviker en för pojk/flickvänner och jag vet PRECIS vad du menar! Det är så sjukt dumt när folk gör så.. Och det är ingen idé med att försöka, för då fortsätter de bara.. Enda sättet att få dem att sluta är att sluta bry sig typ. Ingen idé att försöka när man bara blir ledsen själv..



Hoppas du har det bra! :)

Kram Johanna B

PS, det här blir nästan som med skolboggen nu ju. ;) DS

2009-07-25 @ 14:31:44
URL: http://fruitloops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0