....

Pappa är seg som vanligt. Han har inte fixat internet så det blir ju inget skrivande för min del. Nu sitter jag hos Daniel och tar det lungt och njuter av sommarvädret. Har solat hela helgen så jag börjar bli väldigt brun. Nu slipper jag fejka det med brun utan sol. Jag fixade religionsprovet också. Bra jobbat Linda! Så nu kan jag njuta och bara ta det lungt sista veckan som är kvar tills jag tar studenten. För en gång skull ska jag skriva en negativ sak och det är för att jag blir trött på vänner som sviker. Det är en vanlig sak men det är inte så roligt. Men över till något kul igen.. Den här sommaren ska bli den bästa någonsin! Mors dag är idag och jag har handlat en jätte fin blommig klänning till min bästa mamma. Det är hon värd. Sen köpte jag tre lotter med, hoppas hon vinner på dom.

/Linda













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0