Lång helg.

Mitt internet funkar fortfarande inte.. min pappa är rätt seg på att fixa saker. Jag håller på att bli galen. Det är inte kul att vara utan internet eftersom det har blivit som ett beroende. Helgen började i Torsdags och i Onsdags var jag, Mika och Eija hemma hos Anna och drack lite. Roberta och hennes kompis Angelica var där också. Sen drog vi vidare ned till stan och gick på ragnilds studentskiva tror jag det var. Tråkigt var det där. Sen gjorde Eija illa sitt ben så då fick vi hjälpa henne och sen var det bara att gå hem. Alla andra dagar har jag varit hemma hos mamma bara och tagit det lungt. Föresten så var jag hemma hos Emma i Torsdags med Mika och hade filmkväll. Vi sov där också. Vi såg tre skräck filmer, the blair witch projekt, wild child och grimm love. Blair witch har jag sett några gånger förut med men den är lika läskig endå tycker jag. Jag börjar fundera på att det kanske finns en häxa där ute i skogen som ingen har hittat och massa läskiga tankar. Sen tycke jag grimm love var väldigt äcklig. Konstigt att folk vill att en annan människa ska äta upp dom och tänder på det och att det finns folk som vill äta människor.. Inte så härlig tanke. Har massa fina bilder ifrån helgen jag vill dela med mig av men det går tyvärr inte. Jag får försöka lägga upp dom hos någon annan sen. Är hos mamma nu men jag glömde att ta med mig kabeln till min kamer. Hittade massa roliga bilder på min dator hemma hos mamma. De lägger jag upp så länge. Nu ska jag vara en snäll syster och spela sims med min bror.

/Linda












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0