Ring någon gång då.

Jag sitter och väntar på att Daniel ska ringa mig.. Men annars idag har jag varit med Emma och Mikaela som vanligt. Vi va på donken en stund sen drog vi hem till Mika och grillade. Det var jätte skoj det. I morgon är det skola igen och det är trist. Jag vill sova! Det va någon kille som heter Adam som vi ringde. Jag känner inte honom, vet inte vem han är men han hörde av sig så sa vi till honom att skicka en bild på sig å gissa? han skickar en bild på sig med en banjo. Vem gör det? som första bild. Haha. Nej nu orkar jag inte vänta längre på Daniel så jag ska sova nu. Måste vara pigg och fräsch för en dag i skolan. 

/Linda



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0