Snart helg!

Man blir på så härligt humör när det är sol. Jag älskar att det är varm och skönt ute nu. Idag har jag varit i skolan som vanligt och fixat lite med våran utställning vi ska ha. Jag går bild & form så vi ska ha en konst utställning. Sen gick jag på stan med Emma och Mikaela. Sen har jag kollat på film med Mikaela och Eija. Det var en ganska bra film faktisk. The Hamiltons heter den. Se den! en bra skräck film fast med handling och det är det sällan i skräck filmer. Nu ska jag strax börja städa upp lite i mitt rum eftersom alla kläder bara ligger slängda i en hög på golvet. Hatar verkligen när det är stökigt och när kläderna ligger och skräpar. Har föresten funderat mycket på att skaffa mig löshår. Har varit lite negativ till det eftersom jag oftast är väldigt naturlig och hatar att ha smink osv på mig men efter att Emma skaffat det så vet jag hur snyggt det kan bli.

/Linda



 

Såhär fin är Emma i sitt hår.
Emma med sitt fina hår.



Tråkigt att behöva ta hand om detta snart

Kommentarer
Postat av: Emma Smith/ ilovenutmeg

Bra första inlägg! :D

2009-05-07 @ 20:32:22
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0