Today is a good day.

I dag har jag varit nere på konsthallen hela dagen och det är kul i sig men segt nu såhär i slutet tycker jag. Är väldigt skoltrött. I dag ska jag träffa Daniel. Förut i dag var jag hemma hos Eija och åt choklad och pratade lite. Det var mysigt. Vill följa med ut och festa lite men tycker endå det är ganska skönt att bara ha det mysigt hemma med en bra film och desutom så regnar det massor nu. Något som verkligen får mig att rysa är bra musik. Gillar verkligen Lisa Ekdahl sen tycker jag hon har väldigt snygg stil med. Nu ska jag borsta tänderna och se på en bra film.

/Linda


Eija på hm.

Konsthallen där vi ska ställa ut vårat projekt.










Lisa Ekdahl är fin!


Kommentarer
Postat av: Emma Smith

Åt ni nachos då Linda? haha :D

2009-05-09 @ 13:56:53
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0