Tråkiga skola.

Nu sitter jag på Fredriks data lektion i skolan. Grafisk komunikation. Jag vill gå på stan eller göra vad som helst förutom att vara i skolan. Har inte kunnat skriva eftersom mitt internet har strulat i några dagar. Såg världens sämsta film i går natt. Hanna med H heter den. Om ni vill slösa eran tid så se den inte. Var för några dagar sen inne i en djuraffär och såg massa gulliga små kaniner så var det extrapris på dom. Då fick jag en sorlig tanke att det säkert var folk som har orm hemma som ska mata dom med dom söta kaninerna. Det är hemsk att det är så. Stakars djur! Nu ska jag jobba lite med Illustrator så Fredrik blir glad.

/Linda


Den här söta vill man väll inte ge till en orm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0