Dagarna fortsätter vara härliga.

Någon vill mig gott. Jag vaknade på strålande humör i dag med. Skönt! Nu ska jag kolla på true blood. Jag älskar den serien nu. Emma ska hjälpa mig att göra min blogg lite snyggare. Hoppas det går att ändra tillbaka om jag inte gillar det. Jag tycker om när det är enkelt som min blogg är nu. Jag är en enkel människa. Just ja. Jag frågade min mamma här om dagen vad som är dåligt med mig. Jag ville veta mina dåliga sidor som jag kanske inte märker själv. Och då sa hon att jag kan vara ganska jobbig att bråka med för jag ger mig aldrig. Så ska jag alltid försöka få rätt genom att diskutera hela tiden. Men annars var det inget dåligt med mig. Det var kul att höra! Sen har jag fått höra att jag är ganska självkär och tycker om att prata om mig själv och prioriterar mig själv ganska mycket och det kan kanske vara lite dåligt med. Nu ska jag kolla vad mina drömmar betyder igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0