Läskigt som bara den.

Jag och pappa kollade på animal planet precis och då handlade det om djurattacker mot människor. En kille hade blivit anfallen av en tiger så hela benet var uppätet sen handlade det om en annan kille som blev biten av en jätte giftig orm så han höll på att dö. Hela handen hade svullnat upp på honom så dom fick skära upp handen och få ut blod eller vad det var så svullnaden gick ned annars skulle han blivit av med hela armen. Det såg väldigt läskigt ut. Vad hemsk. Min värsta grej om man tänker att bli anfallen av ett djur tycker jag skulle vara en orm. Tänk en stor anakonda som drar ned och kramar ihjäl dig i ett litet vattenhål. Då får man nog verkligen lida. Eller att bli attackerad av en haj. Allt är egentligen hemskt och läskigt. Usch! Men nu ska jag sova. Hoppas jag inte drömmer om ormar i natt. Enligt drömtydning betyder det död.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du är för snäll! Du borde inte åka hem till honom. Säg till honom att du verkligen vill att han stannar hos dig. Förstår inte varför han inte kan det! Ska du slösa dina sista pengar på att åka till han. När han inte ens kan slösa sina på att åka hem från dig...

2009-10-12 @ 11:21:49
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja! Så du ska inte åka till han? Jag tycker inte att han förtjänar dig ärligt talat. Han får läsa det här och bli sur. Men jag klarar inte av en kille som gör min bästa Linda illa.

2009-10-12 @ 11:36:44
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0