Den här helgen tar död på mig.

Jag är så trött. Jag hatar det jobbet jag jobbar på nu. Det är stressigt och tråkigt. Jag fick jobba över en timma i går för att det kom så mycket folk till kvällen. Jag får springa mellan disken, kassa och mat. Hur ska man hinna det på en vägkrog? det kommer folk hela tiden. Och när man tror att man har kontroll på läget så kommer det miljoner folk och då är det kört igen. Och jag har ingen som tycker synd om mig. Jag tycker synd om mig själv. Sen har jag en pappa som aldrig är nöjd över vad jag gör. Han bara klagar och jag behöver höra uppmuntrande saker när jag ska jobba eller göra något. Han förstör den jag är. Jag är alltid glad och pratar men nu är jag ledsen och blir bara trött på jobbet. Hoppas jag hittar ett eget jobb någon gång. Där jag kan vara mig själv. Den glada person jag är. En sak är säker och det är att jag och pappa INTE ska jobba tillsammans. Nu ska jag äta lite frukost och ta mig till jobbet.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår precis vad du menar! Folk förstår inte va stress på jobbet är fören dom får prova på ett riktigt stressigt jobb. Och föräldrar tror alltid att man inte gör sitt bästa fast man gör det. Man vill ju bara höra att man är duktig någon gång. Jag tycker att du är duktig som orkar med det där jobbet fortfarande!

2009-09-27 @ 12:34:24
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Eija

Hörrö lillpumpan! Jag tycker vi ska gå på bio någon dag, vore väl kul. Bio bio, någon dag. Kanske.

2009-09-27 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0