Drömmar om kärlek.

Jag kom hem vid sex tiden. Slutade jobbet vid fem. Jag tog en lång dusch och sen la jag mig i sängen för att titta på one three hill och då mitt i programet började jag stor gråta. Egentligen är det ingen konstigt för jag är så känslig när det kommer till kärlek på tv. Jag är en riktigt romantisk person. Tro det eller ej. Många tror nog att jag inte är det men innerst inne så är jag det. Blir så rörd när det är något som har med lycklig kärlek att göra på film eller tv. Jag stor grät flera gånger till filmen p.s i love you. Jag vill ha riktig kärlek. Där man verkligen lyssnar på varandra och bryr sig om varandra. Där man bara har öga för den man älskar och man bara vet att det är den personen man vill leva med i resten av sitt liv. Riktig kärlek som i filmen dagboken. Eller som i titanic. Jag vill att kärlek ska vara som det är på film. Kanske lever jag i en drömvärld som inte finns men jag tänker fortsätta drömma.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0