Heja Marcus!

Jag vaknade klockan 07.30.. för att jag skulle träffa Eija på stationen. Sen tog vi bussen upp till rosenlund för att jag skulle kolla på min brorsa som skulle spela basket med sin klass mot någon annan klass. Klart man är där och hejar. Men jag visste redan från början att hans lag skulle vinna. Och jag hade rätt. En stolt syster var jag resten av dagen. Sen efter det gick jag och Eija på stan en stund och sen åkte jag hem. Nu har jag legat hela kvällen och spelat sims 3. Det blir roligare och roligare för varje gång i alla fall. Har funderat ganska mycket på saker och ting. Blev lite deppig men är gladare nu. Nu ska jag borsta tänderna och sen sova.

/Linda







God natt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Eija

Varför är du deppig :( don't be!

2009-09-23 @ 11:28:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0