Vad händer nu?

Jag väntar på att pappa ska komma hem med mat. Men det tar lång tid och jag blir otålig. Sen ska jag en sväng hem till mamma. Har läst massa bloggar i dag för att få tiden att gå och som vanligt tog jag mig tid att kolla Alex Schulmans blogg och sen kollade jag Calles med. Bådas bloggar är väldigt kul att läsa. Det är dom enda jag lägger ned tid att läsa. Orkar inte kolla blondinbellas å alla som man ska kolla. Det är inget för mig. Sen finns det ett undantag varför Calles är så kul att läsa med...


 



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Det är jätte kul! Det är skaparna av the sims som gjort det!

2009-09-17 @ 17:29:44
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0