Vart bär livet mig?

Jag vet inte ut eller in. Livet är läskigt men vackert. Vad vill jag få ut av livet? Nu är jag plötsligt vuxen och ska fixa mig ett eget liv. Hur vill jag att mitt liv ska vara då? Det viktigaste är att ha ett jobb men jobb kan man komma vart man vill. Men ett jobb är jobbigt med för då är man inte fri. Vad vill jag sen? Jag vill ha en egen lägenhet och jag vill göra saker. Jag vill att det ska hända något. Jag vill bort i från Södertälje men inte i från mina vänner. Jag älskar dom. Utan dom är livet inget. Så vad ska jag göra? Det är svårt att bli stor.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Emy

sv: hahaah publiken såklart.

2009-09-07 @ 07:21:56
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag vet inte heller vad jag vill! Jobba är så tråkigt och jobbigt. Men man måste väl.. Man har så mycket press på sig från föräldrar osv som säger, JOBBA JOBBA JOBBA. Jag vill bara ta det lugnt ett tag och inte göra nått annat än att bara vara.

2009-09-07 @ 09:41:49
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0