Yeah!

Nu är jag hemma i från stockholm. Eller hemma var jag sedan halv nio. För ett tag sedan kollade jag på kändis djungeln som är skit egentligen. Men jag fastnar endå. Samma sak när det gäller hollywoodfruar. Så om jag ska välja nu när jag endå är insatt i det så vill jag att Carl Petter ska vinna kändis djungeln och sen tycker jag om maria bäst i hollywood fruar. Men Anna Anka är roligare att kolla på för henne blir man alltid irriterad över. Och det är sånt man vill se i tv. Annars så har jag precis börjat prenumerera på en tidning som heter giftorm. Jätte kul läsning! Det här med att åka skateboard har blivit en del av mitt liv. Trodde inte det skulle bli så seriöst för min del men jag hade fel. Det är bland det roligaste jag vet. Jag kommer träna och träna tills jag är riktigt bra. Och jag kommert inte sluta med det fören jag är så gammal så jag inte orkar längre. Nu är jag för övrigt väldigt uttråkad och blir ganska deppig när jag tänker på att jag ska jobba tre dagar nu. Det är så stressigt på det jobbet jag ska jobba på nu. Usch säger jag bara. Jag vill ha ett roligt jobb.. Jag har inte hört något i från jobbet jag skrev om förut så det kanske inte blir något med det. Som jag sagt förut. Det är svåra tider nu.

Kommentarer
Postat av: Eija

Dessa jäkla tider.. Det är tuffa tider för en del, för en drömmare nanana :P

2009-09-26 @ 19:14:28
URL: http://ellutoui.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅH va cool tidning. Ta med den när vi ses sen!! =D

2009-09-26 @ 23:49:48
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0