♥ FARFAR ♥

Han var helt otrolig farfar till mig och Sara. Bättre kunde vi inte haft. Och han sa alltid att han "levde för oss barnbarn". Och det märkte man.

Jag är otroligt glad över att jag hann träffa honom en sista gång i Februari. Det är synd att människor som trivs med livet och som verkligen vill leva måste dö. I alla fall så tidigt.

För mig var han en pigg, glad, envis, rolig och väldigt kärleksfull farfar.

Jag kommer sakna honom otroligt mycket och jag har nog inte förstått att det här är "påriktigt". Hans begravning den 28 April och det kommer vara bland det värsta jag varit med om tror jag.  Och det är då jag kommer fatta att det här är verklighet..

Vila i frid farfar.

Jag vet det men kan inte riktigt fatta att vi aldrig, aldrig får träffas igen.
Eller får vi det, någon annanstans på ett annat sätt?
Frågorna surrar i mig och jag vill bara gråta när jag tänker på att farfars plats står tom idag och imorgon och nästa dag.

Jag vill försöka tacka dig för att jag ändå tror att farfar finns hos dig och har det bra.
Tack, gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0