Dream on..

Jag har sett kärlek från båda sidor nu,
från och ge och ta och ändå ser jag bara kärleksillusioner
och nu minns jag jag förstår inte kärlek, inte det minsta.



Idag bestämde jag mig för vad jag vill göra i mitt liv. Har funderat och funderat och kom fram till det.
Jag vill ha ett intressant jobb.
Så jag skickade in ett cv till green peace idag och några timmar efter att jag skickat in det så hörde dom av sig.
Det skulle vara det mest perfekta jobbet i världen.
Tänk att få jobba med något som är bra, som hjälper naturen och världen och samtidigt få en lön för det.
Ett intresse kan man säga. Jag kände att jag gjorde väldigt bra ifrån mig eftersom jag brinner för det här så jag får nog jobbet.
Hoppas det! jag ska få hela världen att skänka pengar till detta. Jag ska ge allt.

Min andra plan i livet är att åka med Emma till Afrika i sommar. För om man får ett fast jobb så har man råd med det.
Perfekt! Jag vill även surfa också så det kanske jag kan ta på samma semester. Sen ska jag ta körkort med.
Fast det betyder inte att jag ska skaffa bil. Men det kan vara bra att ha!
Sen vill jag på peace and love i sommar! Ja det finns plötsligt så mycket jag vill göra.
Nu börjar livet! och jag känner så starkt för det här. Men jobb är nr 1 för mig just nu.

Nu ska jag sova. Kommer säkert på mer jag vill göra. Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0