En sak till..

jag funderar massor på hur en drömkille ska se ut och vara för att verkligen på mig på fall.. Och då kom jag fram till det här:

Att jag alltid gillat smala killar. Sen ska han vara lång.. hårfärg och ögonfärg spelar ingen roll för mig. Det är ifrån person till person vad som passar. Det är viktigt med vackra händer, ett fint leende, en ljuvlig röst och magiska ögon. Doften är så viktigt med. Han måste ju lukta gott och sen ska han ha fint hår som man bara kan dofta i och känna värme i hela kroppen. Det är viktigt att den killen jag ska falla för är artig, lugn och ordentlig. Han ska vara aktiv och vilja hitta på saker. Ta hand om sig och vara renlig. Romantisk måste han också vara och uppvakta mig med vackra ord. Han ska vara självständig! det är superviktigt. För vem vill ha en kille som bara sitter hemma och väntar på att man ska komma hem.. som aldrig gör något och bara sitter hemma och spela dator typ. Usch va det skulle vara irriterande och framförallt avtändande! Nej en riktigt mumsig kille vet vad han vill och tar hand om sig. Jag vill ha någon som tycker det är härligt att följa med mig ut och springa en lördag morgon, någon som kan ta ansvar, någon att hitta på äventyr med och som är både min partner + bästa vän. Den personen jag vänder mig till när jag behöver hjälp eller stöd. Den jag känner mig otroligt attraherad av och som jag bara smälter av bara att kolla på. Han som får mig att känna mig trygg och lycklig. Det är drömkillen för mig. Och jag har nog kanske hittat honom redan eller så har jag inte det... vem vet.

Här är en kille som vet hur man får tjejer på fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0