Hey Sailor!

Sjukt trevlig och rolig kväll igår. Dansade som en galning till lite Iggy Pop, Billy Idol, Sex Pistols, Ebba Grön och listan kan bli lång. Kul! Bra band som spelade och trevliga människor att mingla med. Fick ett par roliga bilder med mig som minne också. Kom fram en kille på slutet av natten när vi alla skulle hem och stod i kön till att hämta kläderna. Såhär var det att jag stod å snackade med någon kille och då känner jag någon som tar mig på ryggen så jag vänder mig om och då står en främande kille där och ursäktar sig om han stör men att han velat ge mig ett kinderägg hela kvällen och nu vågade han fråga. Så jag fick ett kinderägg som jag inte åt upp såklart. Man vet ju aldrig men det va gulligt. Min natt blev lite gladare. Men något saknades för mig...

Mamma ringde mig i morse och pratade om att hon, jag och Marcus ska resa till Toscana i sommar. Det är något hon verkligen velat länge och nu ska det bli av. Det hoppas jag verkligen! det skulle vara superduper härligt!

För övrigt ska jag hem till mamma och äta hemmagjord pizza och kolla film nu.

Trevlig kväll till alla!

 







 

 

 

Bra namn på en bar tyckte jag och Sara.

Bra val på drink tyckte Skinny Al.

Kinderägg killen!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Emma

haha! Va kul det ser ut att ha vart! Va söt kinderägg killen va!! Tog du hans nummer haha?

2010-02-13 @ 22:59:29
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Skinny Al

Herregud! Vem fotade? Minns inte att jag var en sån linslus. Hade skitkul, det får vi göra om snart igen! Stor kram på alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0