Okej det är alla hjärtans dag.

Jag har jobbat hela dagen, kom precis hem och nu tar jag det bara lungt. Funderar på en bra film jag såg för inte så länge sedan. En person sa att han ville se den men jag trodde den skulle vara väldigt dålig och hade inte så stor lust att se den men så slutade det med att den blev en av mina favoritfilmer. Man kan fundera på den filmen hur mycket som helst för den är så härligt! Helt underbar film. Ska kanske se den igen. Kanske ikväll.. får se vad jag gör på denna kärleksdag.

Imorgon skulle dom höra av sig ifrån green peace med. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får jobbet! Har för övrigt beställt en sjukt bra skiva med Deportees. Den kommer om cirka 3 dagar. Det ska bli nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0