Lovelovelovelove nananan!

Nu är det kälek som snurrar i mitt huvud och bröst! Jag och Sara lyssnar på massa love sounds. Härligt! Vi ska strax kolla på en läskig film som heter Dead silence. Jag såg den för ganska länge sedan med en kompis men då hade jag en kudde över ansiktet så vet faktiskt inte va den handlar om. Ska bli intressant å se om jag vågar se den nu.

På Torsdag blir det Falun igen. Kuligt! Förresten så vann ssk matchen mot vilka det nu va. Det vet jag pgr av att pappa kollade på det annars skulle jag inte ha en aning om det.

Annars har det varit en soft dag med inte så många händelser. Sara ska sova över hos mig å det e mysigt. Men nu blir hon otålig av att jag sitter vid datorn så hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0