Planering och lite så..

Kom precis hem.. Nu blir det att packa. Hm.. jag ska ha med mig massa saker. Hårfön behövs inte tas med som tur är för det finns redan där så då betyder det att jag får mer plats i väskan till extra kläder. Woho!

Hatar att det snöar för allt blir så mycket mer jobbigare. Massa kläder som man ska ha på sig och så blir man blöt osv. Skit snö. Åh just ja! måste kolla vad det står om skorpionen imorgon. TUR: Idag kommer du att få tur om du litar på din intuition istället för att göra som andra tycker att du ska göra. KÄRLEK: Det ljusnar vid horisonten, men ännu återstår mycket att göra på sina håll. För att lösa vissa knutar bör du agera mer målmedvetet. Låter ju ganska bra. Kolla det dagliga horoskopet här: http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm

Om någon läser det här så skulle det vara kul att veta vad ni andra är för stjärntecken och om ni får en bra dag imorgon.

Nu ska jag packa, kolla film och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0