Vad jag var i mitt förra liv?

Va ett tag sedan jag bloggade. Det går i perioder det där för mig. Tycker det e ganska tråkigt... Men så fick jag lusten idag. Har jobbat för första gången på sjukt länge. Och längtar till Falun på Torsdag.

Hittade en länk om vad man var i sitt förra liv. Sen kanske man inte tror på det men det e kul! Jag kollade mig å då blev jag en kvinna ifrån Iran runt 1875 som höll på med kartritning, astrologi & astronomi. Så var jag Artistisk personlighet, alltid förvandla fult till vacker, grått till ljus. Du kunde utveckla alla upplevda situationer till något konstnärligt.

Låter ju trevligt! Kolla vad du var i ditt förra liv: http://users.telenet.be/gad/re/zweeds.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0