Hejhejhejhej..

Rubrikerna är onödiga.. och svåra att komma på namn till. Men idag har jag en otursdag tror jag. Allt går dåligt. Jag skulle ladda på min mobil men innan pengarna kom in så slängde jag värdebeviset så nu har jag inga pengar alls på mobilen. Jag missade säkert någon siffra. Sen har det bara varit allmänt segt och tråkigt och mörkt denna morgon. Hur som helst så börjar min magdans nästa vecka och det ska bli skitkul! jag har övat hemma som en galning. Oooh nu tittade solen fram en stund! Härligt!

Jag är för övrigt väldigt sugen på sushi.. och vill bara titta på "vad blir det för mat" med Per Morberg för jag tycker han är väldigt sexig. Vet inte varför men det är något med honom som bara är helt grrrr.. han har sexig röst och jag älskar hans stil. Han klär sig väldigt snyggt. Jaja nog om Perra. Nu ska jag kolla tv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0