Hips don't lie.

Igår va en super rolig kväll. Jag förade med Mika och Eija, vi spelade spel och lite si och så sen åkte jag till stan och mötte upp Elvira och Anna, sedans kom Carin och vi var en sväng på Flamingo sen drog vi vidare till 550 och där blev det dans hela natten. Haha jag trodde just igår att jag var Shakira och kunde dansa sexigt som fasen men jag tvivlar på att så var fallet. Så imorse när jag vaknade följdes en fet ångest men väl på jobbet hade jag inte tid att tänka på annat en just att jobba... Nu sitter jag hemma och väntar på att Carin ska svara så vi kan dra till the strip ikväll och dansa lite mer waka waka haha! Om hon vill förstås. Emma ska med också! Bilder ifrån igår kommer här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0