Öööööh

Håller jag på att bli störd eller!? jag kan inte sova så jag sitter uppe och ritar och när jag ska försöka sova så funkar det inte för då tänker jag, på allt! allt möjligt, varför solen är gul och varför musik är så viktigt, vad gör att vi blir kära och vad gör att vi inte blir det.. ja typ så.. nu har jag målat en bild på scary mamman i Coraline. Imorgon ska jag måla färg på den. Sen ska jag fortsätta på min andra bild men den är hemlig... Imorgon ska jag dricka i sthlm. Sen ska jag även tvätta imorgon bitti. Nu ska jag lägga mig och fundera på livet men först ska jag lyssna klart på min Coldplay skiva. Jag lägger upp en väldigt bra låt med Coldplay till er denna vackra natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0