BOYS BOYS BOYS!

Killar är det bästa jag vet. Livet skulle vara tråkigt och ointressant utan dom. Lika mycket som man hatar som så älskar man dom. Och man kan bli helt frustrerad och helt knäpp av dom. Nästan så man tror man ska bli störd för man går och upprepar saker å ting i huvudet.. när det gäller kärlek alltså. Eller någon man träffat. Ja ni fattar vad jag menar.. (hoppas jag.)

En sak jag tycker är fjantigt är stolta killar. Fatta vad mycket man missar på att gå och vara stolt i sig själv. Stolt i huvudtaget är osexigt, ocoolt och oallt! Vad vinner man på det? Aja om man gillar att vara det så får man ju vara det men det är min blogg, mina tankar. Så är det! Punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0